|
Bu bir tanıtımdır.
|
|
|
|
Çanakkale’de yaşanan olayda, N.B. isimli kişi hastane acil servisini silahla bastı. Hastaneye gelerek; çalışanların silahla tehdit edilmesini kınayan doktorlar, eylem yaptı. SES Şube Başkanı, ‘’ Sağlıkta şiddeti engelleyemiyorsanız bizlere silah verin ‘’ dedi. Çanakkale Devlet Hastanesi’nde meydana gelen olayı protesto eden sendikalar ve Tabip odası ‘’Sağlıkta Tolerans Yok!’’ pankartları taşıyarak açıklamalar yaptı. Oda Başkanı Dr. Hülya Görgün , ‘’ Hastanelerde sağlık çalışanlarına karşı şiddet eylemleri artarak devam ediyor. Acil serviste yaşanan olayda, çalışanlara silah çekildi. Sağlık personeline şiddet artık sıradanlaştı. Allah’tan silahın tutukluk yapması nedeniyle olay ucuz atlatıldı. Sağlık çalışanlarına her türlü şiddet uygulanıyor, bu şiddetin önüne geçilmesi için yetkililer araştırma dahi yapmıyor’’ dedi. Hastane acil servisinde çalışan Dr. Yakup Taş yaptığı açıklamalarda; ‘’Dünkü yaşanan olayda acil servise silahla gelip personele silahla ateş etmeye çalışan kişi bugün aynı hastaneye getiriliyor. Burada polisin daha dikkatli, düşünceli olması gerekirdi. Neden bu kadar pervasızca hareket ediliyor’’dedi. DOKTORLARDAN ŞİDDETİ ENGELLEYİN MESAJI Sağlık Çalışanlarına yönelik şiddet olaylarına her gün bir yenisi ekleniyor. Sağlıkta şiddeti engellemek için hiçbir çalışma, araştırma yapılmamaktadır. SES. Başkanı Yusuf Yıldırım, ‘’ Bizler insanların yaşamlarını kurtarıyoruz. Bizlerin güvenliğini sağlanmıyor. Bunların sorumlularının gerekli cezayı almalarını istiyoruz’’ dedi. |