Haritadan Firma Ara

Çanakkale Haberleri

Hemşireler Günü Kutlandı
HaberlerÇanakkale
18.41 , 12/05/2015
Web Siteniz Yok mu?
Hemşireler Günü Kutlandı
Bu bir tanıtımdır.
Reklam Verebilirsiniz
Çanakkale’nin Biga ilçesinde, hemşireler günü kapsamında etkinlikler düzenlendi. 
Biga’da hemşireler günü kutlamaları kapsamında, Biga Devlet Hastanesi Yöneticisi Opr.Dr.Ahmet Zeren ile hemşireler, Hükümet Meydanındaki Atatürk Anıtına çelenk bırakıp, saygı duruşunda bulundu. Sağlık çalışanları daha sonra Kaymakam Fatih Geneli makamında ziyaret edip, çiçek verdi. Biga Sağlık Müdürü Yahya Kemal Kavrak yaptığı açıklamada, “Hemşirelik, sağlık hizmetlerinin en önemli unsurlarından biridir. Özveri, sabır, hoşgörü kavramlarını içinde bulunduran ve zor bir meslek olan hemşirelik diğer mesleklerde olduğu gibi toplumsal ihtiyaçlardan doğan insan hayatıyla yakından ilgili olan bir meslektir. Bu nedenle sevgiden şefkatten, disiplin ve ciddiyetten uzak bir kişinin bu mesleği icra etmesi mümkün değildir. Çünkü hemşire, sağlığı yerinde olmayan yardıma muhtaç olan insanlara hizmet vermektedir" dedi. Kaymakam Genel ise hemşirelerin gününü kutlayıp, onların sağlık alanının gönüllü birer kahramanı olduklarını kaydetti.
 
Bu bir tanıtımdır.
 
Reklam Verebilirsiniz
 
 
 
 
Bu haber 1901 defa incelenmiştir.

Habere Yorum Bırakın
Misafir Avatar
İsim
E-Posta
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.
Anket
  Sizce Türkiye'de Başkanlık Sistemi Olmalı mı?
 
  Oyla
SON GELİŞMELER